Triumph Bonneville: onthul die nuwe reeks!

Triumph Bonneville, icona Britse, wedergebore in 2016 weer: in hierdie video, die nuwe reeks in die wêreld première!

Triumph Bonneville, ormai lo sai che dopo la nostra love story in Corsica ho un debole per lei. Vandag is die groot dag aangekondig, die 28 Oktober, die dag van die Triumph Bonneville “wedergebore” om die tergende aangebied deur dieselfde English House in die afgelope dae parafraseer. In hierdie amptelike video sien ons vir die eerste keer reeks 2016, 'n reeks wat meer is verwoord met die bekendstelling van nuwe modelle en belangrike meganiese ingrypings, met die onderskeid nou twee motors: 1.200 cc e 900 beide cc 8 valvole.

Kom die nuwe Bonneville T120 e T120 Swart, debutta la Triomfeer Bonneville Street Twin e la Thruxton veranderinge, si fa più grande, sportiva e potente e aggiunge anche una versione R. Na soveel jare op die kruin met 'n groeiende openbare belang, Triomf Bonneville kom die eerste werklike verandering in die moderne geskiedenis, begin in 2000. Vir die eerste keer sien ons 'n radikale verandering van die enjin en onderstel sowel as ontwerp.

Ek laat jou met beelde, wag vir die persverklaring gee ons al die besonderhede.

2 kommentaar
  1. ma tu guarda il caso, stamattina stavo guardando, dopo aver commentato la videorecensione della HD 883 Iron 2016 proprio la Triumph Bonneville Street Twin…bella eh, anche se, quando Triumph dice “la più accessibile” egter, mi sa che c’è da preoccuparsi per il portafogli, un pò come per quella compagnia il cui simbolo è un frutto e non è un’ananas nè una pera, che tira fuori sempre lo slogan “il meglio di sempre”….

    1. sull’accessibile sapremo presto il prezzo della nuova gamma, ma se vuoi faccio un azzardo e interpreto: nuovi motori più grossi per tutte, quindi inevitabile aumento di listino che schizza ben sopra la doppia cifra già toccata da Thruxton, Scrambler e T124. Di conseguenza inseriscono una versione che sta un po’ sotto e non spaventa, direi 9.500 Euro, che sono comunque di più di quanto richiesto ora dalla versione base, of 8.690.
      Visto che tu parli di Iron e io parlo di numeri, la piccola HD viene proposta a 10.200 Euro. Non ti resta che iniziare a mettere da parte 🙂

Comments are closed.

Jy sal ook dalk hiervan hou