Moto Guzzi V7 III vs Royal Enfield Interceptor: watter een ek kies?

Moto Guzzi V7 III o Royal Enfield Interceptor 650: watter een ek kies? In hierdie video vergelyk ek die twee klassieke aspekte, beide die mees objektiewe en die persoonlikste.

Die afgelope tyd word die meeste geklik en op my Youtube-kanaal gekyk en soveel het aan my geskryf vir 'n vergelyking… Hier is ons! ek's daar Moto Guzzi V7 III Stone S e la Royal Enfield Interceptor 650.

Eerste, ingeval u dit nog nie gedoen het nie, Ek beveel aan dat u eers die hersiening van elkeen gaan sien. Watter Ek praat van die Moto Guzzi e wat Ek vertel jou alles van Royal Enfield. In hierdie nuwe video, plaas, Ek hou hulle verband met 'n nuwe formaat wat, Ek wens, jy sal waardeer.

Watter een kies ek? 'N Nuwe vergelyking

Ek het besluit om hierdie nuwe formaat te noem “Wat ek kies?” of, op 'n baie eenvoudige manier, die vraag wat ons onsself afvra as ons nie tussen twee of meer fietse besluit nie. In die video vergelyk ek al die elemente van die twee vryers, sommige objektief ander subjektiewer, om tot 'n finale besluit te kom wat noodwendig gefiltreer word deur my manier van sien: onvermydelik dat dit wat ek vir my kies, nie noodwendig is wat u sou kies nie. Maar dit is nie soseer die doel nie, soveel as om u 'n beredeneerde vergelyking te gee, gee u die elemente wat u kan help in u keuse.

V7 e Interceptor: twee moderne klassieke

Die protagoniste van hierdie eerste Wat ek kies? hulle is twee klassiekeons: Moto Guzzi V7 III, hier in die Stone S beperkte reeks, e la Royal Enfield Interceptor. Hulle het gemeen dat dit twee herinterpretasies is van twee konstruktiewe filosofieë van die laat sestiger- en vroeë sewentigerjare. Enersyds is die Italiaanse skool van die dwars V, aan die ander kant die Engelse een van die voorwaartse tweesilinder.

As die V7 sedertdien op die mark was 2008 en dit is nou in 'n derde en volwasse geslag, die Interceptor bestaan ​​nog net 'n paar jaar en is woedend. Dit is in Indië vervaardig en het styl, goeie prestasie en mededingende prys. Aan die ander kant is die Guzzi een van die min fietse wat regtig in Italië vervaardig is en dit het 'n gewig.

Ek het dit dus geniet om hulle met hul identiteitskaart te vergelyk, vanaf hul prys en dan die meganika te hersien, die onderstel, die toerusting, aanleg vir reis (Ek stel nog steeds belang in hierdie soort gebruik), die hou van die waarde oor tyd en ook ander elemente 'n bietjie’ più… besonderhede.

Ek hoop dat u van hierdie video hou en natuurlik is alle raad welkom. Ek sal u laat weet watter een ek kies, laat my weet watter een u kies as u wil!

2 kommentaar
  1. questo è quello che cancell i commenti che lo mettono a nudo,tipo quando su youtube gli è stato fatto notare la cazzata cvhe ha detto tipo..i ragazzi di verve moto..smontato in due secondi con tanto di indirizzo di fabbrica cinexse che costruisce le moto della verve e che le distribuisce con omi diversi in europa hearld in uk bull in beglio etc,ha prefeto cancellare i commenti.patetico.verve moto ahahah

    1. ooh menomale che ci sono i grandi paladini della verità che lottano per smascherare questi farabutti con tanto di prove schiaccianti. Anima bella, non mi risulta di averti cancellato alcun commento anzi ricordo pure di averti risposto anni fa su questa vitale questione, ma sono qui a dedicarti ancora una volta il mio tempo e a spiegarti che sul mio sito ho disattivato i commenti per questioni pratiche e di ristrutturazione (tranne che su questo articolo che dev’essermi sfuggito a quanto pare). Quale enorme lesione alla tua libertà di espressione! Censura! Censura! Complotto! Puoi sempre commentare su YouTube tesoro mio. Se la cosa ti ha in qualche modo offeso mi cospargo il capo di cenere e chiedo umilmente scusa per aver urtato la tua sensibilità non permettendoti di attaccare per una frase che ho detto in un video e che posso ri-spiegarti ancora una volta così facciamo venire a galla tutto questo marcio. Perché è evidente che credi di sapere le cose, ma non le sai. Ho detto “i ragazzi di Verve Moto”. Cosa c’è di sbagliato in questo? Eugenio e Andrea sono due ragazzi di Milano e hanno avviato un’attività. Hanno fatto accordi con produttori cinesi e anche taiwanesi (ma tu lo sai no?). Distribuiscono in Italia e in Germania una gamma di moto da loro scelte e da loro personalizzate, costruite da diversi produttori e non soltanto uno. Collaborano alla definizione del design e alla nascita di nuovi prodotti, come è stato il caso della Tracker per esempio. Il produttore cinese, en dan, vende la stessa moto ad altri distributori su altri mercati ecco perché in Francia c’è la Hero Bullit ad esempio che avrai notato ha colorazioni diverse anche per distinguersi. è l’unico caso? Nie. Verve Moto ha fatto qualcosa di sbagliato? Non mi pare. Ho detto una cazzata? Boh, ne dirò tante, ma non mi pare. so ja, su una cosa siamo d’accordo: è patetico.

Comments are closed.

Jy sal ook dalk hiervan hou